tjena bitches vi e tillbaka

hola! animissen här! vad har hänt o inte hänt sen sist!!!!!!? list time (samma som när vi började blogga i london) 

Vilken tv-serie skulle du vilja vara med i?
The get down hahahaha typ va en kille som håller på med musik så jävla mysigt. Djupt avundsjuk på musikkillar just nu.

Vilken drink ska man bjuda dig på?
En sour.

Vad gör du om dagarna egentligen?
Pluggar oftast.......älskar att plugga........man skriver nån uppsats, går på nåt "event", minglar i en föreläsningspaus. Annars är jag hemma ganska mycket, kanske läser en god bok eller yogar och stirrar på turning torso. Mitt främsta intresse är annars i ärlighetens namn att va på fest och klubba.

Vilken kändis är du mest besatt av för tillfället?
Hampus i paradise hotell. Han e sååå gullig. Följer på insta :) 

Vad grät du över senast?
Omöjligt att hålla reda på vilka tårar som skvätter från dessa kinder. Ett rejält gråt var väl dock när jag stressade ihop över "livet" i förra veckan. Det vanliga.

Vad gjorde du för prick ett år sedan?
Bodde i London. Engelska jag är mitt tristaste! Topp 3 lyder Spanska Svenska Engelska. Fick snacka LOSS igår på spanska om "vamos al concierto de axel boman con el novio de astrid!!!!" medan jag nästan eldade upp Lund i en kompis ära. EDIT!!!!! här va ju 2 år sen enligt astrid!! men vem bryr sig.

Vilken är din favoritsvordom? 
Jävla tycker jag är mys.....inflation i könsord vilket jag INTE gillar.

Hur var du när du var 15?
Pysslig!!! SAknar att skriva nån novell, baka en hel eftermiddag, ha ett syprojekt, måla? Asså jag höll ffortfarande på jävligt mycket. Hade sådär mycket kompisar och mådde skit.

En dålig sida hos dig själv:
Otroligt hetsig.

Vilken är din favoritjulsång? 
100 % mistletoe med Justin Bieber.

Vilken var den senaste boken du läste?
Min kamp 5.............den va inte min favvo men den va bra.

Vilka är dina största guilty pleasures?
Har tyvärr inga filter.

Vad lyssnar du på precis just nu?
Frank Oceans nya aa originellt ja vet;)

Gillar du ditt namn och vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Hyser inga varma känslor alls för det. Men tacksam att det funkar på alla språk, och gillar mitt efternamn. Inget annat fanns på kartan, heter Anna efter en gammal flamma till pappa.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor?
Författare, jobba på teater.

Om du bara fick äta en enda maträtt i resten av ditt liv, vad skulle det bli då?
Får panik. Typ en sallad haha? Med mycket kul och mycket smak. 

Vilket djur hade varit din patronus?
Ättrig hund? 

Har du någon konstig hobby?
Stirra på havet. Har ingen hobby.

Vad saknar du mest med Sverige?
Bor i Sverige nu -.-

Allmänt | |
Upp