Lista :p

Hej bloggen och tylerhotell vänner!

Kul att A. A. M. har tagit sig i kragen och uppdaterat den här lilla skatten.
Sitter på number 90 bar i Hackney Wick och "söker jobb". (LOL) Kollar flygbiljetter till Köpenhamn för att krascha Anna, Mayas och Astrids stabila vardag med mitt "tjöt" och vackra leende.

Tänkte bara svara på listan och undvika att skicka in jobbansökningar.

Ses, herra.  

MVH Amanda

 

Vilken tv-serie skulle du vilja vara med i?
Made in Chelsea, 100%. Har sett 1 avsnitt och ngn fashion tävling.  Känns som de vet hur man gör absout inget viktigt med alla känslor på samma gång. Typ så jag vill leva.

Vilken drink ska man bjuda dig på?
Fortfarande amaretto sours. Eller vatten, dricker ca 400 liter varje dag(ps. överdriver lite här ds.).

Vad gör du om dagarna egentligen?
Panikar om framtiden. Försöker att inte spendera pengar. Dricker asmycktet öl och rödvin. Har konsumerat alkohol varje dag i 1 och en halv vecka. Försöker hitta ett nice nytt jobb.

Vilken kändis är du mest besatt av för tillfället?
Kollade historik och såg att jag för 3 dagar sedan googlade mkt Mary Kate och Ashley Olsen, samt deras syster. Rekommenderar att hitta bra bilder på deras första klädlinje, assnygga toppar.

 

Vad grät du över senast?
2 dagar sedan när jag hade ett mentalt breakdown och såg ett flygplan krossa himlen, från där jag låg i sängen, i solnedgången genom en liten springa i gardinerna. Grät även över att vissna löv rörde sig i vinden.

Vad gjorde du för prick ett år sedan?
Kollade igenom bilder och verkar som att jag "jobbade" på Pub on the Park, eller klädde min manager i lysande slingor. Samt skojade runt med Patrik i köket.

Sam finally got some balls.
 
Good old Patte. Samt här ser ni ett kök i en stor pub med en nolla i den där health and safety inspektionen som alla kök osv måste ha.

Vilken är din favoritsvordom? 
Cunt. Jävla. Fuck.

Hur var du när du var 15?
Orimligt tråkig. Emo.

En dålig sida hos dig själv:
Lat. Gillar att göra absolut inget alls. Blir irriterad lätt och tar ca 2 h för mig att slappna av och inse att det är orimliga saker jag blir irriterad på. 

Vilken är din favoritjulsång? 
 ABBA, Happy New Year som kanske inte riktigt e en julsång, men för mig är det en julsång":-)".

Vilken var den senaste boken du läste?
 Nattpatrullen. I <3 ryska fantasy noveller.

Vilka är dina största guilty pleasures?
Vet inte????? Har funderat i 10 minuter nu och vet inte. Typ ta bort tjocka hårstrån som växer i vårtgården?(pinsamt om detta inte är något som e vanligt och jag nu framstår som ett freak)

Vad lyssnar du på precis just nu?
Flora och Fridas podd.

Gillar du ditt namn och vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Tycker Amanda e ok. Lite tråkigt och gillar inte hur det uttalas på engelska. Och skulle hetat Hampus annars typ. Föredrar Amanda framför Hampus.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor?
Minns inte, tror jag ville typ bli psykolog. Ville bara tjäna mkt pengar.

Om du bara fick äta en enda maträtt i resten av ditt liv, vad skulle det bli då?
Mos och gravy.

Vilket djur hade varit din patronus?
Gjorde testet på pottermore för en vecka sedan och fick delfin.... Ändå ganska skönt djur. LeKfuLl ;)

Har du någon konstig hobby?
Nja. Vet inte. Bränna hårstrån som växer på mina händer med cigg.

Vad saknar du mest med Sverige?
Venne. Typ att jag var bekväm med att bara chilla. Utan att någon klagade på det. Saknar en riktig skog. Att köra bil.

Allmänt | |
Upp