Be yourself

Hej bloggen. Igår hade vi skitkul. Anna och jag tog bussen in till stan och gick på en loppis som sög. Köpte ett fat för 1 kr. Jättebilligt. Sen gick vi mera på stan. Köpte capuccinos av nån tjomme Anna kände på Gateau. Smaskens. Sen köpte vi inreding. Plantor och pynt! Mitt kort medgavs ej på 2 olika ställen. Tråkigt men sån är jag. Anna tycker det är ett sjukt beteende att inte sätta in mycket para på kontot på en och samma gång. 
 
Sen pyntade vi hemma. Det blev jättefint!! Här är några av mina favoritinredningsdetaljer:
Spegeln i diskstället
Guran med den danska flaggan (uppspikad högt så inte nån tomte kan plocka ner den)
Zlatan
En Yoko Ono-affisch 
En tysk kalender
Harambemask 
 
Sen åkte jag på förfest hos Axel och Klara! Kul! Vidar och Astrid var där! Vi spelade spel! Jag var ganska bra. Ölspelet och det där när man ska gissa en person spelade vi. Sen åkte vi till Lund för korridorsfest. Där var värden ganska borta men inga sura minen för det. Jag och Klara gjorde en memeloppa som alla fick spela. Alla fick "Hemliga Dörren" som utmaning som då är ett kort där man får välja en tankenöt utifrån "rastafärgerna". Jättekul! Men klurigt!! Sen kom Anna o Maya och vi gick till Parantesen och dansade. Maya berätta en rolig grej om nåns choker och Anna tände en kinesisk lykta och jag slattade som fan. Emma dansade med nån docka. 
 
Idag vaknade vi fulla som en kastrull. Gick till handlarn och sen lagade vi pannkaksfrukost och drack juice ur coupéglas till Mac Demrco. Mummmms. Sen satt vi rakt upp och ned och jag kollade på ett jättekul klipp på internet. Kan hooka med en länk i bloggen kanske. Pratat mycket i telle har vi också med:
Ellen
David
Tompa
Sen gick vi till Maxi och handlade tomater. Nils var inte där. Han som jag refererar till som "den sexiga sextonåringen" medan Anna mer tycker han ser ut som en ödla/"som att han är i 2D". Aja. 
 
This is mum, call me, bye. 
 
 
 

Morgonmys på Lil Leap St :) Juice och Sydskånskan i högsta hugg.
 
 

Klara dansar på Parran. Tror man säger så. Är inte så vass på lundalingot. 
 
 

Oliver mår sådär men har en fantastisk Shakespeareoutfit. 
 
 

Details. 
 
 
 

Jag, Twisted Tower och träden matchade. Myyyyys med höst även om jag hatar det. 
 
 

Här fixar vi och donar. Krukorna vi hittade i soprummet/fyndrummet kom till användning. 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp