Snabb sammanfattning med start 4 april pt1

Hejhej, den här bloggen hade man ju glömt bort lol.
 
Här kommer en liten sammanfattning av vad som hänt senaste månaden.
Här är en sned bild från min sista dag på All Bar One där jag hade jobbat i ca 5-6 månader. Mitt sista shift firades med en pint Disaronno Sour(som jag bara orkade halva av och sedan gav bort resten till min favvo kock).
Det har även varit vår i London. Rekommenderar 100% att vara arbetslös under våren i London.
Jag och Astrid gick runt i värmen och svettades. Vi råkade ramla in på Annas jobb där vi fick billig islatte och visade Anna roliga saker på Astrids telefon. 
Vi har hängt i parker tills solen gått ned.
Det har varit cocktail kvällar på Cambridge Heath Rd och blommor bakom öronen.
Anna och jag har matchat.
Vi har även utflyktat till Annas bästa plats Abbey Road.
Och Primrose Hill.
 
Och det e allt jag orkar blogga om idag. hej då
Mvh, Amanda.
Allmänt | |
Upp